tirsdag 3. august 2010

Ferie Time...

Så har jeg starta på å telle ned gitt. Nå er det ikke mange dager før jeg reiser på ferie, og det beste, å komme seg vekk fra jobben he he he he. I år så skal vi prøve noe nytt, og det er å kjøre ned til Litchenstein, og jeg har aldri vært dernede, så det blir nok gøy. Blir riktig utfordrende å være dernede da jeg ingenting Tysk kan og tviler på de kan snakke Engelsk der. I alle fall ikke alle kan snakke Engelsk og med den uflaks jeg har, så vil jeg sikkert møte på noen som intet Engelsk kan. Vi har tenkte å være i Litchenstein 3 dager, og kjører så til Danmark, hvor vi skal være i en uke. Danmark er jo et bra sted å være, da det viktigste er, det er billigt. Alid gøy å være i Danmark, selv om de snakker med en potet i munnen syns jeg. skjønner ikke en dritt av hva de sier og dems merkelige måte å telle på. hver gang jeg er inne å kjøper noe, hiver jeg noen penger frem og håper det er nok he he he he Mens jeg titter rart på dem og håper på å få noen penger tilbake he he he he Men billig øl, kjøtt og røyk, her kommer jeg. Gleder meg også til å smake forskjellige øl i Litchenstein og jeg går etter det halvmørke øl og gjerne lokale øl merker. Skal bli moro med ferie gitt. Så god sommer alle sammen og håper på det blir bra vær. God sommer =)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar