tirsdag 27. juli 2010

Skal jeg kjøpe en ny bil???

Overveier å kjøpe en nyere bil. Den gamle jeg har, er snart ferdig og kaputt. Så igår var jeg ute og se på bil og fant en Opel Astra GTC fra 2005, som kun har kørt 25.000km. Den er i sølv og har mange smarte finesser og air condition. Jeg kan godt nøyes med en 3 dørs, da det er kun meg og min sønn jeg skal tenke. Nå har jeg en Opel Astra st.car og det er kjekt å ha, men ærlig talt... Hva skal jeg med en stasjonsvogn, når jeg ikke riktig bruker den. Når jeg er ute og se på ny bil, så overveier jeg mange perspektiver og vil helst ikke kjøpe katten i sekken. Ikke gøy det da. Og det er jo mange biler som man skal holde seg langt unna. Men jeg interesserer meg ikke for biler og skal kun ha en bil for å komme frem og tilbake fra jobben og det er alt. Det er en 1.6 liter på 105hk og design er pen og stilig. Så kanskje er jeg kjørene i en nyere Astra. Og hvis i så fall, så har jeg avtalt å hente den 8 Aug. Håper det er en bra kjøp og gleder meg til en nyere bil.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar