torsdag 15. juli 2010

Lett å starte nettbutikk

Det er innmari lett å starte nettbutikk og når du surfer på internettet og for eksempel søker på lage nettbutuikk, så finner du mange gratis programmer, hvor du kan laste ned en demo, så du kan prøve hvordan nettbutikken funker. Jeg syns det er innmari spennende og morsomt å prøve de forskjellige nettbutikker. Det er fort gjort å få en nettbutikk og det går ikke lang tid før man sjøl er en drivende nettbutikk eier, og har man ideen, produktet eller produkter og vet om hvordan man markedsfører seg, så er det fort gjort å tjene mange penger på din nettbutikk. Og jeg har hørt om folk som tjener over 200.00,- per mnd, kun på ehandel. Ikke dårligt, det da. Jeg ønsker også å lage nettbutikk, og det hadde vært innmari kuult åssa. Det som er bra, er du kan få alle frie muligheter å forme dinn nettbutikk sånn som du gjerne vil ha den til å være og denne program gir deg frie hender og hvis du kjenner til html eller css koder, så kan du gjøre det du ønsker i din nettbutikk. Markedet er stort og det er flere som skjønner, det er her man skal satse. Det er ehandel som blir fremtidens måte å kjøpe varer på, og flere bruker internettet dagligt for å kjøpe varer, da de tilbys billigere enn hva butikkene kan klare. Og når man starte en nettbutikk opp, så har du jo hele landet som kunder og kanskje får du kunder fra Sverige, Danmark eller England. Og det er jo innmari bra. Flere kunder = flere penger. Gjeldene for en nettbutikk er den er attraktiv for dine kunder. Designet skal være smart, kundene skal føle seg velkommen og nettbutikken skal være grei å finne rundt i. Ikke for mange klikk her og der og ikke skjønne hvordan man kjøper en vare osv. Man skal gi kundene den tillit, som de føler seg trygge og velkommen i din nettbutikk og det skal værer en personlig besøk og de skal nesten føle at du står ved døren og byder de inn i ditt hus. Jeg har sett min del av dårlige nettbutikker og jeg har hvert inne i nettbutikker, jeg ikke engang tør å bruke eller plassere mine penger. Og jeg har også hvert inne på nettbutikker, som jeg føler meg hjemme, som får meg til å føle meg trygg og de var bare så greie og lette å naviere seg rundt i. Det er en sånn nettbutikk jeg gjerne vil ha og det er det jeg får ved å koble enn webdesigner for å designe min kommende nettbutikk. Så når jeg er klar og fått det hele på plass, så vil jeg dele min lenk ut til alle, så dere kan komme og se min nettbutikk. Inntil videre, vil jeg blogge om forskjellige ting som fyller i mitt liv og ting jeg faller over på internettet.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar