torsdag 22. juli 2010

Helg... Kom nå...

Nå må snart helgen snart komme. Elsker Torsdager men Fredager er de beste. Ikke gøy å være på jobben når alle venner holder ferie, ligger nede på stranden, cafeer eller er ute å reise. For mitt vedkommende har jeg først ferie i uke 32 og for meg, så føles det som langt unna. Alt for langt unna. Men dem som har ferie nå eller hatt ferie, har hatt flaks med mye sol og jeg håper når det blir min tur, så vil solen også skinne og stråle. I mellomtida blir jeg nødt til å være på jobben og høre musikk på youtube mens jeg teller timer og minutter til jeg har fri. Mine ferieplaner, ser litt kjedelig ut og hele uke 32 skal jeg bruke sammen med familien og søstra mi. Torsdag i uke 31 reiser vi til Lietchensten og blir helga over og så vil vi også finne en helgetur til Rom. Bare en kjærstetur hvis vi kan finne noen billige billetter. Og så står det på kos og opplevelser. Det blir skikkelig bra det og noe jeg kan se fram til mens jeg sitter på jobben i go´vær og takker air condition for jeg kan sitte i shorts på jobben og fryse. Men til alle dere der ute, ønsker jeg en skikkelig bra og god ferie. Gleder meg til det blir min tur.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar